wtorek, 30 lipca 2013

Drugie w tym miesiącu zakupy :) Tym razem apteka i Empik

    Zakupy nie dzisiejsze, tylko z zeszłego tygodnia, lecz wpierw chciałam opublikować post o peelingach, a później dopiero pochwalić się swoim zakupem podczas wolnego dnia, gdy wybyłam na miasto z koleżanką tylko po wcierki.
    No nie udało się. Gdy usłyszałam, że w Empiku jest okazja 1+1, to ja, osoba swojego czasu uważająca że nigdy nie będzie mnie stać na książki (czytajcie sobie po książce w ciągniu dnia czy dwóch...), nie mogłam się oprzeć w skojrzystaniu z okazji. I w ten sposób dorwałam Portret Doriana Graya za darmo (normanie za 29.90,-) oraz Pokutę za 34.90,-
    Niedługo ich obydwie recenzje będziecie mogli się doczekać na Panna i Pan Drewniani :)
Do tego zakupy objęły dwie wcierki:
Radicala w aptece (15.44,-)
    Odżywka wzmacniająco-regenerująca do włosów zniszczonych i wypadających.
    Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, suchych i łamliwych, wymagających intensywnego odżywienia i wzmocnienia.

oraz

Seboravit (8.80,-), którego nigdy nie używałam, za to piszą o nim tak:
    Odżywka do włosów tłustych. Skoncentrowana odżywka o intensywnym działaniu zmniejszająca aktywność gruczołów łojowych oraz skutecznie i trwale likwiduje przetłuszczanie, dzięki czemu włosy pozostają dłużej puszyste, czyste i świeże. Podwójne stężenie naturalnych ekstraktów z czarnej rzodkwi regeneruje włosy i hamuje ich wypadanie. Ekstrakt z korzenia łopianu działa przeciwbakteryjnie, skutecznie likwidując rozwój flory bakteryjnej odpowiedzialnej za powstanie łupieżu i łojotoku. Dodatkowo wyciąg ze świeżego kłącza tataraku zmniejsza aktywność gruczołów łojotokowych, wzmacnia i odżywia cebulki włosów oraz poprawia ukrwienie skóry głowy. Prowitamina B5 łagodzin podrażenia odraz swędzenie skóry głowy, nadaje włosom zdrowy blask, lekkość i puszystość.

    I oczywiście skończyło mi się CP i musiałam zakupić. I chyba nawet po tańszej cenie, jak kupywałam do tej pory (inna apteka), bowiem po 8.39,-

    Łącznie na te wszystkie przyjemności wydałam 67.53,- Czyli nie jest źle, bo jakby nie patrzeć - są w tym dwie książki w cenie jednej :)

Pozdrawiam
Zmora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub mnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...