poniedziałek, 11 lutego 2013

Veni, vidi, vici.

    I w ten oto piękny sposób, Zmora przyzwyczajona do mylogowania, po 7 dniach (jak to Biblijnie brzmi :D) ogarnęła (vici!) blogerowy szablon i zabiera się do postowania :)
    Czemu wybrałam blogger? Bo moda na myloga już dawno minęła i widzę, że teraz głównie bloguje się tutaj. To i ja nie będę gorsza, w końcu wchodzę między wrony, no to muszę trochę jak one pokrakać :)
    Poza tym o wiele łatwiejsza będzie komunikacja międzyblogowa - no nie da się ukryć.
    A tres, to mylog coraz bardziej udziwnia zarówno w szablonach jak i notkach, co mi się nie podoba i uznałam, że całokształtem będzie mi tutaj łatwiej, niż tam. Takie trzy argumenty na zmianę serwisu :)

    O blogu coś zapewne chciałybyście wiedzieć...
    Wpierw miałam zamiar prowadzić bloga o tematyce typowo włosowej. Jednak po tych siedmiu dniach zmieniłam zdanie i będę tu pisała ogólnie o moich metodach dbania o ciało, zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie. Uznałam, że nie tylko włosy są wizytówką kobiety, lecz całe ciało. Panowie już odpowiednio o to zadbali na przestrzeni wieków :)

    Kilka słów już rzekłam... i tym czasem pozwólcie, że w dalszym ciągu będę ogarniać blog.
    Ciao dziewczyny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub mnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...