niedziela, 3 marca 2013

# 1 - 15 Hair Project

    Dzisiaj w Świnoujściu pokazało się wreszcie słońce i aż żal było go nie wykorzystać do zdjęć. Jak zwykle moim fotografem był Młody i przez te kilka minut cierpliwie robił zdjęcia, gdzie Zmora co chwila zmieniała ustawienia Zbuntowanego Sprzętu, by zdjęcia wyszły jak najbardziej naturalne :)
    Włosomaniaczka od października, czyli już 4 miesiąc będzie bił :) W tym czasie sporo się nauczyłam, jednak wiem, że jeszcze dość sporo przede mną. Także nudzić się z pewnością nie będę podczas pielęgnacji i zapuszczania włosów do ubzduranych przez siebie 80 cm :) 

    Kilka dni temu podjęłam się 15 Hair Project i z dniem dzisiejszym rozpoczynam swój udział :) Pierwszym celem jest zrobienie zdjęcia swoim włosom :)

    Także oto tak dziś prezentowały się w pełnym wczesnowiosennym słońcu :)


    Cieszę się, że podjęłam się uczestnictwa w akcji 15HP i MP, gdyż teraz widzę, że muszę jeszcze zdecydowanie ściąć 10 cm włosów, by pozbyć się następnej części włosów wykańczanych przez moje wcześniejsze genialne pomysły :D Piękne włosy to nie tylko te długie i zadbane, ale przede wszystkim zadbane :)

  A co Wy sądzicie na temat przyłączania się do akcji? Są one budujące? Czy może zupełnie niepotrzebne? A może same w jakiejś uczestniczycie? Koniecznie wtedy napiszcie, w jakiej :) 

Buziaki
Zmora


Edit (23:07)
Jak do mnie dotarło, że się udało, to chciałam się pochwalić, bo się bardzo cieszę :)  Jak dziecko na Boże Narodzenie :D
 Udało mi się wygrać swoje pierwsze candy u Sprawdzane i polecane :) 
 
    Zdobywając drugie miejsce, wygrałam krem do twarzy ze złotem Maroka. Już nie mogę się doczekać, jak go dostanę i zacznę testować :D Tym bardziej, że na przystani nie wiem jakim cudem, udało mi się opalić, a raczej podrażnić od słońca całą skórę twarzy i teraz rozpaczliwie chwytam się wszelkich sposobów, by poparzenie załagodzić :/

 Jakiś pomysł? :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub mnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...